Paasbrunch voor NO Sportlaan

De Albert Heijn Fahrenheitstraat heeft de dames en heren die op de noodopvang Sportlaan verblijven, verblijd met een overheerlijke paasbrunch.

De AH op de Fahrenheitstraat wilde graag iets voor de buurt betekenen. Ze kwamen uit op de Kessler Stichting en hebben voor de cliënten van de Noodopvang Sportlaan een complete paasbrunch georganiseerd. De Albert Heijn heeft alle spullen (broodjes, boter, kaas, beleg, zoetwaren, croissants, jus d’orange, melk, aardbeien sap, etc.) gesponsord. Het was fijn georganiseerd door deze fantastische winkel die in de buurt van de Sportlaan zit. Bedankt!