button fusiepagina

NL Doet 2017

Ook dit jaar doen we met de Kessler Stichting graag mee aan de grote NL Doet actie. Tijdens de NL Doet dagen is het voor nieuwe vrijwilligers een ideale kans om de handen uit de mouwen te steken en nieuwe organisaties (en afdelingen) te leren kennen.

Kessler Stichting zet graag de deuren open om nieuwe vrijwilligers te laten kennis maken met de Stichting en de bijzondere doelgroep die we begeleiden.

De Kessler Stichting heeft drie klussen aangemeld voor NL Doet:

• Help mee het uitsorteercentrum van de vintage winkels Pakkie Deftig te ordenen
    Tijdens de NL Doet actie willen we samen met cliënten en vrijwilligers het sorteermagazijn helemaal op orde maken. Alles wordt uit het magazijn gehaald en wordt op een goede, logische en overzichtelijke manier geordend in het magazijn. Er wordt gesorteerd op dames- heren-, of kinderkleding.
  • De eerste stap naar een gezondere levensstijl op Zorg en Wonen
    Samen met vrijwilligers leren cliënten gezonde smoothies maken. Tijdens de NL Doet actie wordt de eerste stap gezet, daarna wordt het structureel opgenomen in het activiteitenaanbod van de afdeling Zorg en Wonen.
  • Kessler Stichting kookt!
    Met deze NL Doet actie geven we een cliënt van de Nachtopvang de mogelijkheid zijn vak als kok terug uit te oefenen. Samen met cliënten en vrijwilligers wordt gewerkt aan het heerlijke eindresultaat: een driegangenmenu dat aangeboden wordt aan de cliënten van één van de afdelingen van de Kessler Stichting.

Interesse om als vrijwilliger ondersteuning te bieden aan een of meerdere klussen van de Kessler Stichting? Toon dan je interesse via onze klus(sen) op de NL Doet site of rechtstreeks met de Kessler Stichting via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ter voorbereiding van NL Doet! worden de vrijwilligers uitgenodigd om de klus door te spreken en samen de klus vorm te geven.