Heeft u thuis hulp nodig bij uw taken in en rondom het huis, uw administratie, financiën of de invulling van uw dag?

Soms loopt het leven anders dan u gehoopt had en stapelen de problemen zich op. Deze opstapeling kan er voor zorgen dat u geen grip meer heeft op uw situatie. Het kan ook zijn dat u juist weer bezig bent om meer zelfstandig te gaan wonen, maar daar nog wat ondersteuning bij kan gebruiken. Thuisbegeleiding kan uitkomst bieden. De Kessler Stichting biedt deze thuisbegeleiding. We doen dat onder de naam Bereik in de Wijk. We werken volgens een eigen methodiek: competentiegericht begeleiden. Simpel gezegd helpen onze begeleiders u op een manier die aansluit op wat u wel kan. We kijken of we hindernissen weg kunnen halen en of u op sommige punten sterker en weerbaarder kan worden gemaakt. U kunt meestal meer dan u denkt. We zien dankzij deze methodiek goede vooruitgang bij cliënten.

Een belangrijk onderdeel is hulp bij uw financiële zaken. We beginnen vaak met het in kaart brengen van schulden en bedenken samen met u een oplossing. Zodat u niet in beslag genomen wordt door zorgen over financiën. We werken hierin samen met onder meer stichting Findien. Zij bieden ook budgetbeheer.

Aanmelden
U kunt u voor thuisbegeleiding aanmelden via de afdeling intake, 070 - 8 500 588 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bereik in de Wijk

bereikv150px