Ambulante begeleiding Bereik in de Wijk

Bereik in de wijk helpt cliënten die door omstandigheden moeite hebben zelfstandig te (blijven) wonen. Het kan gaan om hulp bij eenzaamheid, schulden, een detentieverleden, het bijhouden van administratie of huishouden of het vinden van werk of een andere woning.

Voor forensische cliënten heeft de Kessler Stichting een forensisch expertteam bij ‘bereik in de wijk’, deskundige medewerkers met de specifieke kennis om deze doelgroep te begeleiden en ondersteunen. Onze medewerkers kennen de wijken en werken samen met andere organisaties om hulp op maat te bieden. We werken volgens onze methodiek: competentiegericht begeleiden. Cliënten worden geholpen op een manier die aansluit op wat zij kunnen.

Aanmelden
Cliënten aanmelden voor thuisbegeleiding kan via de afdeling intake, 070 - 8 500 500 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.