Cliëntvertrouwenspersoon

Heeft u vragen of onvrede over de zorg of ondersteuning die u krijgt? Dan kunt u praten met de onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon. De cliëntvertrouwenspersoon ondersteunt, begeleidt en adviseert als u tegen een kwestie met de Kessler Stichting aanloopt. Samen met de cliëntvertrouwenspersoon kijkt u hoe de kwestie het beste kan worden opgelost.

Wilt u in contact komen met de cliëntvertrouwenspersoon?

U kunt met uw vraag terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon van Quasir. U kunt contact opnemen per telefoon of email. Hieronder staan de contactgegevens:

Telefoon: 06 - 57 53 75 20 (bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur) Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Meer informatie cliëntondersteuning

Er zijn meer mogelijkheden rondom cliëntondersteuning. Lees onze folder voor alle informatie.