Dagbesteding biedt u een plek waar u een zinvolle bijdrage kan leveren. Voor u is het belangrijk om te ontdekken welke activiteit het beste bij u past. Dat kan met de strippenkaart. Daarmee kunt u eenvoudig kennismaken met uiteenlopende projecten. De strippenkaart is bedoeld voor mensen die via de Wmo willen deelnemen aan dagbesteding. De strippenkaart is een initiatief van de Kessler Stichting, Reakt en de Prael.

De werkplekken
Op de strippenkaart staan vakjes met vijf werkplekken:
-              Pakkie Deftig (Kessler Stichting)
-              De Werkplaats (Kessler Stichting)
-              Pluk! (Reakt)
-              Anders Bekeken Zuidwal (Reakt)
-              De Prael (sociale onderneming)

Hoe werkt de strippenkaart?
Bij deze plekken kunt u langsgaan om daar een paar uur mee te werken en te zien of het wat voor u is. U mag maar hoeft niet van tevoren te bellen om een afspraak te maken. Nadat u heeft deelgenomen, wordt het vakje van de werkplek afgestempeld. Het laatste vakje is een door u zelf te bepalen werkplek. U kunt zelf bepalen wat u gaat doen en waar u dat in Den Haag gaat doen dat vrij toegankelijk is.

Kaart vol?
Als de kaart vol is, kunt u deze inleveren bij Reakt of bij Pakkie Deftig. U krijgt als blijk van waardering een kleine attentie dat u deze moeite hebt genomen. Zat er een werkplek tussen waar u wilt blijven werken, dan kunt u zich daar melden. Er wordt dan met u bekeken wat daarin verder mogelijk is.

Aanvraag strippenkaart
Wilt u gebruik maken van de strippenkaart? Dan kunt u er één aanvragen bij uw begeleider of bij het team Dagbesteding via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Contact dagbesteding

Dagbesteding