Dagbesteding

Heeft uw cliënt een indicatie voor dagbesteding en zoekt u iets dat bij hem of haar past? Bij Pakkie Deftig kunnen cliënten met een indicatie (Wmo, Wlz, Forensisch) bij locatie ’t Zamen terecht voor dagbesteding om te werken aan hun eigen doelen.

Voorbeelden zijn het krijgen van een dagritme, werken aan sociaal contact of opbouwen naar betaald werk. Het is een kleinschalig werkproject waar een begeleider samen met de dagbesteding-deelnemers en vrijwilligers werkt aan een gezellige en  productieve dag.Ook als u niet bij de Kessler Stichting verblijft of ambulante begeleiding krijgt van een andere organisatie, kunt u in aanmerking komen voor een indicatie om bij Pakkie Deftig dagbesteding te doen. Neem daarvoor contact op met ons intaketeam via 070 - 8 500 588 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Winkelwerkzaamheden
Wilt u meehelpen in een gezellige winkel waar mooie en betaalbare vintagekleding wordt verkocht? Dan kunt u helpen met kleding in de rekken aanvullen, de winkel aan kant houden, klanten te woord te staan en de kassa bedienen. Wij zullen u hierbij goed ondersteunen.

Kleding sorteren
In het sorteercentrum komen jaarlijks duizenden kilo’s aan tweedehandskleding binnen. Aan grote sorteertafels leert u hoe u de kleding kunt keuren en sorteren. Vanuit het sorteercentrum wordt de kleding verdeeld over de twee Pakkie Deftig winkels.

Bijrijder
Bent u graag op de weg en steekt u graag de handen uit de mouwen? Dan is bijrijder op onze bus misschien iets voor u. U haalt samen met de vrijwillige chauffeur gedoneerde kleding op en brengt het naar onze sorteerlocatie. Samen brengt u de taken tot een goed einde.

Wilt u een cliënt aanmelden?
Dat kan wanneer er een indicatie voor dagbesteding is. Die wordt afgegeven door de gemeente Den Haag. Heeft u vragen of wilt u een cliënt aanmelden neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..