Kortdurende opvang: Kortdurende Opvang Zamenhof

De locatie Zamenhof biedt kortdurende opvang aan cliënten vanaf 18 jaar. De clienten hebben een passende indicatie voor wonen met begeleiding vanuit een MWA met overgangstarief of via een justitieel kader.

Zorg en Wonen

Zorg & Wonen is een speciale verpleeghuisafdeling voor mensen met een gecombineerde zorgvraag. Voor hen is de realiteit van de dag dat er naast hun broze psychische en sociale toestand ook problemen zijn met de lichamelijke gezondheid.

Soepbus

De Soepbus is er voor mensen die op straat leven. Dagelijks kunnen mensen terecht voor soep, brood, fruit en drinken maar ook voor informatie of een praatje.

Ziekenboeg

Cliënten die lichamelijk ziek zijn en gebruik maken van de Noodopvang, kunnen tijdelijk worden opgevangen op één van onze ziekenboegbedden.

Ambulante begeleiding Bereik in de Wijk

Bereik in de wijk helpt cliënten die door omstandigheden moeite hebben zelfstandig te (blijven) wonen. Het kan gaan om hulp bij eenzaamheid, schulden, een detentieverleden, het bijhouden van administratie of huishouden of het vinden van werk of een andere woning.

Dagbesteding

Heeft uw cliënt een indicatie voor dagbesteding en zoekt u iets dat bij hem of haar past? Bij Pakkie Deftig kunnen cliënten met een indicatie (Wmo, Wlz, Forensisch) bij locatie ’t Zamen terecht voor dagbesteding om te werken aan hun eigen doelen.

Forensische zorg

De Kessler Stichting is gecontracteerd door het ministerie van Veiligheid en Justitie voor het leveren van forensische zorg.

Beschermd en begeleid wonen: Beschermd wonen op een grotere locatie

De locatie Toussaint biedt een beschermde woonomgeving aan cliënten met een Wlz GGZ 1 of 3 indicatie, MWA (intensief op wonen en beschikbaar en bereikbaarheid) of een IFZO-indicatie via Justitie met voorwaarden voor wonen in een woonvoorziening.