Klachtenformulier

Bent u ontevreden over de manier waarop een medewerker of de Kessler Stichting u heeft behandeld?Voorstel wijziging: Bespreek uw onvrede dan eerst met de betrokken medewerker(s). Blijft u ontevreden, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen door dit klachtenformulier in te vullen. Het klachtenreglement is beschikbaar op de website www.kesslerstichting.nl.
Als u hulp nodig heeft bij het indienen van een klacht kan een lid van de cliëntenraad u hierbij ondersteunen.. De cliëntenraad van de Kessler Stichting bestaat uit mensen die zelf zorg en/of begeleiding krijgen of hebben gekregen van de Kessler Stichting. Voor meer informatie kunt u het klachtenreglement vinden op de website www.kesslerstichting.nl

Uw gegevens

Vul uw voornaam in
Vul hier uw achternaam in