Beschermd zelfstandig wonen

Wilt u graag op uzelf gaan wonen? De Kessler Stichting heeft drie woonvoorzieningen voor Beschermd zelfstandig wonen.

Noodopvang

Wij hebben verschillende soorten noodopvang voor mensen die geen dak boven hun hoofd hebben. Om gebruik te maken van de opvang is een zorgpas nodig die bij het Daklozenloket van de gemeente Den Haag verkrijgbaar is.

Ziekenboeg

Bent u dakloos, lichamelijk ziek en heeft u verzorging of verpleging nodig?

Opvang jongvolwassenen

Ben jij dak- of thuisloos, weet je niet waar je heen moet? Zoek jij opvang en hulp?

Opvang volwassenen

Bent u dak- of thuisloos, weet u niet waar u heen moet en zoekt u opvang en hulp?

Forensische zorg

Staat u onder reclasseringstoezicht en heeft u ondersteuning nodig? Bijvoorbeeld bij het vinden van een plek om te wonen, werk en inkomen of hulp bij schulden?

Thuisbegeleiding

Heeft u hulp nodig om zelfstandig te (blijven) wonen? Zoekt u ondersteuning bij uw administratie, huishouden, financiën, het vinden van werk of een woning? Bereik in de Wijk is er voor mensen in de regio Den Haag die hierbij tijdelijk hulp nodig hebben.

Beschermd wonen

Zoekt u een beschermde woonvoorziening omdat u een psychische aandoening heeft en veilig wilt wonen?
Voor beschermd wonen kunt u bij ons terecht op de locatie Viljoen of Toussaint.

Zorg en Wonen

Heeft u verpleeghuiszorg nodig en hulp bij andere problemen?

Dagbesteding

Bent u op zoek naar dagbesteding? Wij bieden verschillende kleinschalige vormen van dagbesteding voor onze eigen cliënten en cliënten van buiten.

Soepbus

Bent u op straat, heeft u honger en wilt u weten waar de Soepbus staat?