Heeft u een klacht, meld dit bij uw begeleider of contactpersoon van de Kessler Stichting. Wij streven ernaar dit zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid met u op te lossen. Als een gesprek de klacht nog niet oplost, kunt u een schriftelijke klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen. U kunt dit online invullen of via het te downloaden formulier.
Als de klacht door de Kessler Stichting niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan drie verschillende instanties. Welke hangt af van van de zorg of ondersteuning die u ontvangt. Zo zijn er:
- de geschillencommissie (zorg op basis van de Wlz)
- de externe klachtencommissie (ondersteuning op basis van de Wmo)
- of de burgerlijke rechter.
Meer informatie
Lees onze folder of stuur een
De Geschillencommissie
Alleen voor de Wlz (verpleging, verzorging en thuiszorg)
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl
070 - 310 53 10
Externe klachtencommissie
Alleen voor de Wmo (maatschappelijke opvang, beschermd wonen en ambulante begeleiding)