Kerstsfeer bij Kessler Stichting en Parkhotel

December is voor veel mensen een maand vol met tradities en huiselijke gezelligheid met familie en vrienden. Voor cliënten van de Kessler Stichting kan deze maand emotionele herinneringen oproepen. Daarom vragen we extra aandacht voor deze doelgroep rondom kerst, bijvoorbeeld in de vorm van speciale kerstdiners. Woensdag 16 december mochten cliënten van de Kessler Stichting aanschuiven voor een kerstdiner in het Parkhotel.

Omdat de maand december een belastende maand is voor de cliënten van de Kessler Stichting, creëren we een deel van die typische decembersfeer voor de cliënten. Zo besteden we extra aandacht aan eten en drinken, aankleding en proberen we de emoties die deze maand ook oproept met elkaar te delen.

We gunnen de cliënten ook graag een mooi kerstdiner. Al jaren werken we hierin samen met het Parkhotel. Dit jaar mochten cliënten van de locatie Tichelaar in het Parkhotel komen dineren. Dankzij een sterk gereduceerd tarief vanuit het Parkhotel en dankzij een gulle gift kon dit georganiseerd worden. De cliënten hebben genoten van het driegangenmenu in het Parkhotel en de speciale aandacht.

Jaarlijkse traditie

Naast het kerstdiner in het Parkhotel zelf dit jaar, heeft de Kessler Stichting inmiddels een jaarlijkse traditie met het Parkhotel opgebouwd. In het restaurant van de hoofdlocatie van de Kessler Stichting aan De la Reyweg zijn twee kerstdiners georganiseerd op maandag 14 en dinsdag 15 december. Net als voorgaande jaren konden cliënten en medewerkers samen tafelen. Het management van het Parkhotel stond deze avonden in de keuken. Het management en de cliëntenraad van de Kessler Stichting namen de bediening voor hun rekening. Ook deze twee avonden zijn mogelijk dankzij een gulle gift.