Corona update Kessler Stichting

Update 13 oktober
- in aanvulling op eerdere berichten –

Helaas zijn er nu ook bij ons cliënten en medewerkers positief getest op corona. Ook gaan zowel medewerkers als cliënten in quarantaine bij klachten en in afwachting van de uitslag van een test. Dat heeft impact voor de mensen zelf en voor de personele bezetting op de afdelingen. Dankzij de flexibele houding van veel medewerkers kunnen we de opengevallen ‘gaten’ in de roosters meestal dichten.

Covid-opvang
Eind juni is de Covid-opvang verplaatst naar Leidschenveen. Inmiddels worden daar cliënten opgevangen die besmet zijn of in quarantaine zijn.

Ons draaiboek
In ons draaiboek geven we aan in welke status we zitten. We volgen daarbij de overheidsindeling van waakzaam, zorgelijk en ernstig. Momenteel zitten we niveau zorgelijk waarbij er voor afdelingen kan worden opgeschaald naar ernstig.

Vragen?
Vragen, tips of opmerkingen? Bel met 070-8500512 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.