Wilt u ons helpen?

Het werk van de Kessler Stichting wordt door velen een warm hart toegedragen en daarmee voelen we ons altijd zeer gesteund! Door Corona is de druk op onze organisatie groot. Als u wilt helpen de cliënten van de Kessler Stichting zo goed mogelijk te blijven ondersteunen tijdens de pandemie kunt u zich aanmelden via Extra handen voor de zorg. Via dit initiatief worden mensen die tijdelijk bij willen springen aan organisaties gekoppeld. De Kessler Stichting is vooral op zoek naar mensen met kwalificaties op niveau 3 VIG of niveau 4/5 verpleegkundigen. Ook op andere manieren kunt u ondersteunen door bijvoorbeeld vrijwilliger te worden of een schenking te doen aan Vrienden van de Kessler Stichting. Hartelijk bedankt voor uw steun, in welke vorm dan ook.

Lees hier meer over 'Extra handen in de zorg'