Inzamelactie voor Haagse Vrouwendag

Tot en met 21 februari kunnen mensen verzorgingsproducten en kleding doneren ten behoeve van vrouwen uit de maatschappelijke opvang in Den Haag. Deze dak- of thuisloze dames krijgen de spullen uitgedeeld tijdens de Haagse Vrouwendag. Doneren van spullen kan in containers bij de Kessler Stichting aan De La Reyweg.

Haagse Vrouwendag
Traditiegetrouw worden in Den Haag op Internationale Vrouwendag (8 maart) minimaal 100 vrouwen uit de maatschappelijke opvang in het zonnetje gezet. Door corona is nog niet duidelijk of  - en in welke vorm -  de 14e editie van deze Haagse Vrouwendag kan plaatsvinden. Het inleveren van verzorgingsproducten voor een goedgevulde goodybag gaat in elk geval vanaf nu van start.

Gezocht: tandenborstels, deodorant, shampoo en nog veel meer...
Djadi Loose, vrijwilligerscoördinator bij de Kessler Stichting in Den Haag: “We hopen weer op een fantastische inzameling dit jaar. We willen minimaal 100 tassen uit kunnen delen met verzorgingsproducten die voor vrouwen onmisbaar zijn. Denk aan tandenborstels, tandpasta, deodorant, tampons en maandverband, shampoo en make-up. De vrouwen hebben dit soort spullen niet of nauwelijks en je maakt ze er echt ongelofelijk blij mee.”

Financieel doneren kan ook
Een financiële bijdrage waarmee de Kessler Stichting de ver zorgingsproducten kan kopen is ook welkom. Doneren kan gemakkelijk via deze website.
Meer informatie over de inzamelingsactie en de producten die nodig zijn vindt u daar ook. Spullen - ongebruikt en ongeopend - kunnen tot 21 februari worden ingeleverd bij de Kessler Stichting aan De la Reyweg  530 in Den Haag. De containers staan binnen bij de receptie en zijn met hulp van de portier ook buiten kantoortijden toegankelijk.