Foto van de soepbus

Soepbus gaat weer rijden vanaf 1 april aanstaande

Vanaf 1 april aanstaande gaat de Soepbus weer rijden. De Soepbus van de Kessler Stichting is al sinds 1987 een begrip in Den Haag en is naast een soep- en broodverstrekking ook een baken van hoop voor de mensen die in de marge van de samenleving leven.

Door de tijdelijke verruimde opvang voor arbeidsmigranten in verband met Corona heeft de bus een paar weken stilgestaan. Nu die opvang weer verdwijnt, staat de Soepbus vanaf donderdag 1 april als vanouds tegenover het Centraal Station. De Soepbus staat er 7 dagen per week vanaf 18.30 uur.