Kleding en accessoires over? Doneer ze aan Pakkie Deftig!

Om cliënten van de Kessler Stichting en daarbuiten een zinvolle #dagbesteding te geven zijn wij doorlopend op zoek naar tweedehands dames-, heren- en kinderkleding, schoenen, tassen en sieraden. Deze spullen worden gesorteerd door onze cliënten en daarna verkocht in onze twee Pakkie Deftig winkels. We nodigen iedereen van harte uit ook eens een kijkje te nemen in een van de winkels, zowel de mensen met een kleine beurs als de vintage-schattenjagers!

Gratis parkeren
De winkel aan De la Reyweg 530 is momenteel op woensdag, donderdag en vrijdag geopend van 10.00 tot 16.00 uur. Komt u met de auto naar één van onze winkels? U kunt tijdens de openingstijden rondom beide winkels gratis parkeren en er is meestal voldoende ruimte.