Wij hebben ruimte voor verpleegkundigen (niveau-4) en MBO’ers Social Work/MZ4

Werken met een bijzondere doelgroep bij een maatschappelijke zorgorganisatie

Wij hebben ruimte voor verpleegkundigen en social workers/MZ4. De Kessler Stichting is een maatschappelijke zorgorganisatie en wij bieden een zeer breed scala aan zorg en begeleiding op verschillende locaties in Den Haag.

Verpleegkundigen
Ben je verpleegkundige en ben je toe aan een nieuwe uitdaging, op onze afdeling is geen dag hetzelfde en heb je te maken met een combinatie van psychiatrische, verslaving en somatische zorgvragen. De zorg die wij leveren is anders dan in reguliere verpleeghuizen vanwege onze bijzondere doelgroep. Wij zijn er voor mensen met een achtergrond in dak- en thuisloosheid, vaak gecombineerd met psychiatrische problemen, verslaving of LVB.

Social workers/MZ4
Wij zijn voor verschillende locaties ook op zoek naar trajectondersteuners (MBO Social work of MZ4). Werkervaring met onze bijzondere doelgroep en de problemen waarmee zij kampen is belangrijk. Denk aan dak- en thuisloosheid, psychiatrische problemen, verslaving en LVB.

Nieuwsgierig geworden, kijk op onze vacaturepagina voor meer informatie. Je bent van harte welkom om te solliciteren.