Armoedefonds zorgt voor menstruatieproducten voor onze cliënten

Via de Stichting Armoedefonds krijgen wij voortaan menstruatieproducten voor de vrouwen in onze opvang. Daar zijn we erg blij mee. In Nederland zijn er nog steeds meisjes en vrouwen die geen geld hebben om menstruatieproducten te kopen.

Het Armoedefonds voert campagne om deze zogeheten menstruatiearmoede te stoppen. Zij stellen gratis producten beschikbaar en doen dat via lokale hulporganisaties, zoals de Kessler Stichting. U kunt helpen door ongeopende producten aan het Armoedefonds te doneren of een financiële bijdrage te leveren.

Dit is er nodig: maandverband, tampons, wasbaar maandverband, menstruatiecups maar ook naar inlegkruisjes en incontinentiemateriaal is veel vraag.

U kunt de producten kosteloos sturen naar:

Stichting Armoedefonds

Antwoordnummer 10075