Op zoek naar werk met betekenis? Open dag 8 oktober

Ben jij op zoek naar werk met betekenis? Kom dan naar onze open dag op zaterdag 8 oktober van 10-14 uur aan De la Reyweg 530. Maak kennis met onze medewerkers, kom sfeerproeven en plan als je een klik voelt direct een sollicitatiegesprek in.

De Kessler Stichting begeleidt en verzorgt sociaal kwetsbare mensen in de regio Den Haag. We hebben een grote variëteit aan functies: van verzorgenden en verpleegkundigen tot social workers, trajectondersteuners en trajectregisseurs, zowel op mbo als op hbo-niveau. En natuurlijk hebben we ook interessante staffuncties.

Het verschil maken
Bij ons kun je elke dag het verschil maken door met jouw kennis, ervaring en eigen persoonlijkheid uitkomst te bieden aan sociaal kwetsbare mensen. We bieden hen de beste begeleiding, zorg en opvang. Onze medewerkers en onze methodiek Competentiegericht begeleiden vormen daarbij de sleutels tot het succes.

Wij investeren in onze medewerkers
Wij investeren in onze medewerkers zodat zij zich blijven bekwamen en ontwikkelen. Doorgroeien in onze eigen organisatie is heel goed mogelijk omdat we breed werken in begeleiding, zorg en opvang. Zo bieden we hulp thuis bij mensen die moeite hebben om zelfstandig te wonen. Voor mensen zonder eigen dak boven hun hoofd hebben we verschillende vormen van noodopvang. De opvang is gericht op weer zelfstandig of begeleid kunnen wonen, binnen een paar maanden of binnen een paar jaar. Wij hebben daarnaast verschillende woonvormen waar wij mensen een tijdelijk of permanent thuis kunnen bieden. Ook hebben we een verpleeghuisafdeling waar we zorgen voor uiterst kwetsbare, bijzondere mensen met allen een eigen verhaal en zorgvraag.

Zien we je op 8 oktober?
We hopen je te zien op 8 oktober van 10-14 uur aan De la Reyweg 530. Wil je alvast meer weten over onze vacatures? Kijk op www.werkenbijdekesslerstichting.nl