button fusiepagina

Kessler Stichting bestaat 110 jaar

De Kessler Stichting bestaat 110 jaar. In 1912 besloot een aantal Hagenaars – mede op initiatief van de gemeente – een vereniging op te richten voor de opvang van mensen van alle gezindten en achtergronden. Deze vereniging transformeerde tot de Kessler Stichting.

In Den Haag vangen wij al ruim een eeuw mensen op die dakloos zijn of marginaal wonen. De Kessler Stichting is door de decennia heen ontwikkeld tot een brede maatschappelijke zorginstelling. Onze doelstelling is, helaas, nagenoeg onveranderd. Er zijn nog steeds mensen die in sociaal kwetsbare omstandigheden verkeren en hulp nodig hebben. We vieren onze verjaardag niet groot en uitbundig. Wel spreken we onze trots uit. We zijn trots op onze medewerkers, vrijwilligers, stagiairs en het netwerk dat we hebben opgebouwd in Den Haag en omstreken. Niets van wat we hebben bereikt was mogelijk zonder de bevlogen, betrokken en positief kritische betrokkenheid van deze mensen. Dank aan iedereen die ons een warm hart toedraagt. Met uw steun werken we verder aan de juiste en tijdige begeleiding en zorg voor onze cliënten en bieden we hen een nieuw perspectief.