Cliënten in de watten gelegd tijdens NL Doet

Vrijdag 11 en zaterdag 12 maart stonden in het teken van NL Doet. Ook bij de Kessler Stichting werden enkele ‘klussen’ opgepakt door vrijwilligers. Op vrijdag 11 maart werden de cliënten van de Nachtopvang in de watten gelegd door vijf vrijwilligers. Zij organiseerden een uitgebreide lunch, alvast in paassferen. Rond 12 uur waren de vrijwilligers al aanwezig om de lunch voor te bereiden en de tafels te dekken. De cliënten mochten om 14.00 uur aanschuiven. Ruim 50 cliënten hebben genoten van de lekkere lunch!

De cliënten van de verpleeghuisafdeling Zorg & Wonen wilden graag weer lekker buiten kunnen zitten op hun balkon. Het balkon was echter aan een flinke schoonmaakbeurt toe en mocht er ook wel wat gezelliger uit zien. Daarom hebben we dit als klus aangemeld voor NL Doet. Twee vrijwilligers, enkele medewerkers en 7 cliënten zijn zaterdag 12 maart enthousiast aan de slag gegaan. De vrijwilligers zorgden er voor dat alles grondig werd schoongemaakt. Intussen waren de cliënten druk met het vullen van de nieuwe plantenbakken. Aan het eind van de dag zag het balkon er weer spik en span uit. De cliënten zijn erg enthousiast over het opgeknapte balkon.

Nieuwsgierig naar het resultaat? Bekijk dan de foto’s op onze Facebookpagina.