Pakkie Deftig op Radio West

Pakkie Deftig is vrijdag 7 december te horen in het radioprogramma 'Aan de Bak' van Radio West. De vrijwilligers van de vintagekledingwinkels Pakkie Deftig laten hun favoriete muzieknummers horen.

Iedereen is van harte welkom om tussen 9.00 en 12.00 uur mee te luisteren op 89.3 FM Radio West. Vrijdag 7 december is de nationale dag van de vrijwilligers. Die dag is een mooie dag om alle vrijwilligers in Nederland in het zonnetje te zetten. Luistert u mee?

Voor meer informatie over Pakkie Deftig, klik hier