Studenten breien sjaals voor Viljoen

Studenten van de American School of The Hague hebben drie maanden lang gebreid om onze cliënten te kunnen voorzien van een zelfgebreide sjaal. De studenten zijn sinds september begonnen met breien. Een tante van de studentes heeft de vijf studentes met hulp bijgestaan.Er waren meer dan genoeg sjaals. Ook cliënten van de nachtopvang en bezoekers van de soepbus kunnen zich dankzij deze studenten vanaf nu beter beschermen tegen de winterse kou. Dit was de tweede winter dat de Kessler Stichting sjaals in ontvangst mocht nemen.