Vrijwilligers gezocht voor High Tea

Op donderdag 4 april, de jaarlijkse Nacht van de Vrijwilliger, organiseren de Kessler Stichting en NLCares Den Haag een gezellige avond High Tea voor dak- en thuislozen. Een high tea is een echt verwenmoment waar veel behoefte aan is. Maar waar normaal gesproken niet genoeg helpende handen voor zijn.

We zijn op zoek naar vrijwilligers die samen met anderen deze High Tea willen verzorgen voor de cliënten van de Noodopvang, de verpleegafdeling Zorg & Wonen en de Verzorgd Beschermd Wonen locatie Viljoen. Ken of ben jij iemand die bijzonder vrijwilligerswerk wil doen? Kijk dan hier voor meer informatie en aanmelden.