Wil jij bewoners helpen met de wasmachine en de droger?

Je bent een rustig persoon, die makkelijk iemand iets kan uitleggen. Je wordt blij van mensen bijstaan. Voor de afdeling Viljoen, kleinschalig begeleid wonen, zijn wij op zoek naar mensen die met een bewoner de wasmachine aan willen helpen zetten voor het eten.

Dan ga je gezellig mee eten in de kleine groep en na de maaltijd de was in de droger helpen doen of de kleding helpen opvouwen en naar de kamer brengen.

De bewoners hebben vaak weinig sociale contacten, een praatje tijdens het eten is heel belangrijk voor hen. In Viljoen worden mensen opgevangen met psychiatrische problematiek, die daardoor zorg en begeleiding nodig hebben.

Wat vragen we van je?

Je hebt affiniteit met de doelgroep dak- en thuislozen en wilt graag iets betekenen voor deze kwetsbare mensen. Je bent in staat om te gaan met bewoners met psychiatrische problematiek en je kunt heel duidelijk je grenzen aangeven.

Je bent minimaal een half jaar beschikbaar.

Wat bieden wij?

• Zingeving; je betekent veel voor kwetsbare mensen
  • Enthousiaste, betrokken collega’s’
  • Trainingen
  • Eindejaarsattentie

Interesse?

Stuur een mailtje naar de Coördinator Vrijwilligers, Marieke Romeyn.