Hou je van vintage kleding? Help ons met het runnen van Pakkie Deftig!

Weet jij feilloos wat mensen goed staat en vind jij het leuk om een winkel te runnen? Dan is dit echt iets voor jou!

Voor onze vintage kledingwinkels Pakkie Deftig zijn wij op zoek naar vrijwilligers die hier samen met onze medewerkers en cliënten een succes van willen maken. Pakkie Deftig heeft geen winstoogmerk en cliënten van Kessler kunnen hier terecht voor dagbesteding. In de winkels vind je kwalitatief goede kleding voor een kleine prijs.

Als vrijwilliger ben je het ene moment etalages aan het inrichten, het andere moment adviseer je die leuke trui op dat stijlvolle rokje. Tussendoor is er natuurlijk tijd voor koffie en gezelligheid.

Werktijden: Dagen en locaties in overleg. De locaties zijn gelegen aan de De la Reyweg en Zamenhofstraat.

Wat vragen we van je?
Een luisterend oor, creativiteit en verantwoordelijkheidsgevoel komen in deze functie goed van pas! Je hebt affiniteit met onze maatschappelijke doelstelling en kunt goed samenwerken. Je bent minimaal eens per twee weken beschikbaar.

Wat bieden wij?

• Een leuke tijdsbesteding met een maatschappelijk doel
  • Enthousiaste, betrokken collega’s’
  • 20% korting op de artikelen in de winkel
  • Trainingen
  • Eindejaarsattentie

Interesse?

Stuur een mailtje naar de Coördinator Vrijwilligers, Marieke Romeyn. Het emailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of bel 070 – 8500500.