Serveer jij het diner aan mensen in onze noodopvang?

Heb jij hart voor sociaal kwetsbare mensen en sta je stevig in je schoenen? Help ons dan het diner te serveren aan mensen die in onze noodopvang verblijven.

Samen met een medewerker sta je achter het buffet en voorzie je onze cliënten van een lekkere avondmaaltijd. Daarna gaan jullie samen met cliënten aan de afwas. Hét moment voor een leuk gesprek!

Werktijden: In overleg vanaf 17:30/18:00. Bij voorkeur iedere week, minimaal eens per twee weken.

Wat vragen we van je?
Je hebt affiniteit met de doelgroep dak- en thuislozen en wilt graag iets betekenen voor deze kwetsbare mensen. Je bent een gastvrij persoon, benaderbaar. Je bent in staat om duidelijk je grenzen aan te geven en bent minimaal een half jaar beschikbaar.

Wat bieden wij?

• Zingeving; je betekent veel voor kwetsbare mensen
  • Enthousiaste, betrokken collega's
  • Trainingen
  • Eindejaarsattentie

Interesse?
Stuur een mailtje naar de Coördinator Vrijwilligers, Marieke Romeyn. Het mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Of bel 070 – 8500500.