Pannenkoeken? Salade? Gebakken eieren? Help mee voor een extra lekkere lunch!

Maak een feestje van de lunch op onze locatie voor kortdurende- en noodopvang!

Op onze locatie aan de Zamenhofstraat verblijven kwetsbare mensen in onze kortdurende opvang en noodopvang. Zij worden begeleid in het vinden van nieuwe huisvesting en het opbouwen van een sociaal netwerk. Tussen 12:00 en 13:00 wordt er geluncht en als jij iets lekkers komt maken, maak je ze daar echt blij mee! Natuurlijk maak je een praatje met de bewoners en eet je als je wilt gezellig mee.

Werktijden: Doordeweeks, tijden in overleg: je start tussen 11:00 en 11:30 en bent klaar tussen 13:30 en 14:00

Wat vragen we van je?

Jij bent een gastvrij persoon, benaderbaar. Je legt makkelijk contact. Je staat stevig in je schoenen en kunt duidelijk je grenzen aangeven. Je bent minimaal een half jaar en minimaal eens per twee weken beschikbaar.

Wat bieden wij?

• Zingeving; je maakt verschil voor sociaal kwetsbare mensen
  • Trainingen
  • Enthousiaste, betrokken collega’s’
  • Eindejaarsattentie

Interesse?

Stuur een mailtje naar de Coördinator Vrijwilligers, Marieke Romeyn. Het mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of bel 070 – 8500500.