Graag op pad? Word chauffeur voor Pakkie Deftig!

Zit je graag achter het stuur? Stap in de bus van Pakkie Deftig en haal kleding op voor onze winkels met een maatschappelijk doel.

Pakkie Deftig is de vintagekledingwinkel van de Kessler Stichting. De winkel wordt voor een groot deel gerund door vrijwilligers en cliënten van Kessler kunnen hier terecht voor dagbesteding. Pakkie Deftig heeft geen winstoogmerk.

Op verschillende locaties in de stad staan containers waar mensen kleding kunnen inleveren. Twee keer per week gaat een van onze chauffeurs op pad om de volle containers te legen. En natuurlijk is er ook tijd voor koffie en gezelligheid met de andere vrijwilligers!

Werktijden: Doordeweeks overdag, ongeveer 4 uur per week.

Wat vragen we van je? Je kunt goed samenwerken en hebt rijbewijs B.

Wat bieden wij?

• Een leuke tijdsbesteding met een maatschappelijk doel
  • Gezellige collega's
  • 20% korting op de kleding in de winkel
  • Trainingen
  • Eindejaarsattentie

Interesse?

Stuur een mailtje naar de Coördinator Vrijwilligers, Marieke Romeyn. Het mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Of bel 070 – 8500500.