Concert Iris Hond bij de Kessler Stichting

Op werelddaklozendag traden Iris Hond en Tim Akkerman op bij onze locatie aan De la Reyweg. Hun optreden (voor tientallen cliënten) zorgde voor een heerlijke middag waarbij iedereen zich uitstekend heeft vermaakt dankzij de prachtige muziek en de aardige woorden. Zoals vaak maakte ook nu de muziek emoties los.

Er werd een traan gelaten maar ook meegezongen en volop genoten. Dit optreden was mogelijk gemaakt door de Iris Hond Foundation waarvoor zij - ook door wethouder Vavier - hartelijk voor bedankt werden. We zien jullie graag terug!

Akkerman
IrisHAkkerman