Erkenning mantelzorgvriendelijke werkgever

De Kessler Stichting heeft de erkenning ‘Wij werken mantelzorgvriendelijk’ van de stichting Werk & Mantelzorg gekregen. Dit betekent dat de Kessler Stichting als werkgever een mantelzorgvriendelijk personeelsbeleid heeft.

Bram Schinkelshoek, bestuurder van de Kessler Stichting neemt tijdens een speciaal programma voor mantelzorgers in cultuurcentrum Amare de erkenning in ontvangst. "Het is voor medewerkers belangrijk dat het zijn van mantelzorger kan worden besproken binnen het team zodat er naast maatwerkoplossingen ook begrip is voor de situatie waarin sommige collega's verkeren."